Gisteren bijna een miskoop gedaan, tot ik werd geadviseerd door een kennis om toch even langs te gaan bij HD Automotive. Ik werd vriendelijk ontvangen net voor sluitingstijd om 18:00 op de vrijdagmiddag. Meteen zijn we samen achter de computer gaan zitten op zoek naar een mooie Mercedes A-Klasse en gelukkig meteen geslaagd! Meteen een afspraak gemaakt dezelfde avond nog en hij is zo vriendelijk geweest om samen met ons mee te rijden helemaal naar Noord-Brabant waar de auto stond. Alles is voor me geregeld vanaf het vinden van de auto, het vrijwaren van mijn oude auto, de onderhandeling tot aan de betaling en verzekering! Vandaag de auto netjes en schoon afgeleverd gekregen en ik ben er super blij mee! Hierbij nogmaals bedankt voor de eerlijkheid en topservice!!