Heb een VW Polo 2015 gekocht bij Automotive. De auto is een 1e auto voor mijn dochter. Wij zijn goed geholpen door de eigenaar, top gozer. Houdt zich aan de afspraken en doet wat hij zegt, dit was voor mij en mijn dochter zeer prettig! Ik zou Automotive aanraden als je op zoek ben naar een leuke auto. Wij zijn blij met de Polo😁☺️, dank voor alles!