Een super nette VW up uit 2012 gekocht. Zeer tevreden mee. Auto zag er strak uit en bleek verder ook helemaal in orde. Zeer fijn zaken gedaan bij HD automotive. Kon de auto al snel komen bezichtigen. Ivm met mijn eigen werk was alleen zondag een optie maar dit was geen enkel probleem. Auto uitgebreid mogen bekijken en testen. We konden snel ter zaken komen. Eenmaal gekocht geen dag spijt gehad. Super professioneel bedrijf !! Een aanrader.