Recentelijk een bloedmooie Mercedes CLA 220D gekocht uit 2013. Werkelijk een plaatje, alles klopte wat de de verkoper zei. Was ook zo eerlijk om de minpuntjes (het waren er twee) te benoemen. Die zo opgelost kunnen worden. En na een week belde hij nog op of de auto beviel..... waar maak je dat nog mee....TOP hoor.