Gisteravond een Volkswagen Polo BlueMotion uit 2010 gekocht voor een mooie prijs. Ik kon dezelfde avond nog terecht op afspraak en de auto stond netjes gepoetst op me te wachten! Top service, vriendelijk ontvangen en ook samen netjes uitgekomen in de onderhandeling. Betrouwbaar en zeker een aanrader!